Інклюзивне навчання

/Files/images/nklyuz_navch/tiger-1356414266.png

- це система освітніх послуг, що ґрунтується на забезпеченні основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу.

Наказом МОН від 01.10.2010 р. № 912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.

Нормативно-правова документація:

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 19-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами

Лист МОНУ від 05.06.2015 № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

Наказ МОН 1034 вид 23.07.2013.

Лист МОНмолодьспорту №1/9-529 від 26.07.2012 р. «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 19-517 від 19.07.2012 р. «Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012-13 н.р.»

Наказ МОН № 912 від 01.10.2010 р. «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Методичні рекомендації:

ІV Всеукраїнську заочну науково-практичну конференцію з міжнародною участю “Педагогіка здоров’я”

Інклюзивна освіта: нормативно - правове забезпечення, проблеми та перспективи впровадження в Харківському регіоні

Джерело педагогічних інновацій

Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей


Кiлькiсть переглядiв: 0